środa, 18 grudnia 2013

Tatuaże


Myśleliście kiedykolwiek o tatuażu? Ja tak . Uważam to za bardzo trudną decyzję. Szczególnie, że to pozostanie do końca życia . Oczywiście można usunąć tatuaż albo przerobić na coś innego , ale to się rzadko zdarza, dużo kosztuje , jest bolesne i często efekty są marne .Wybrać w widocznym miejscu czy nie? Chwalić się innym czy zachować tatuaż dla siebie i swoich bliskich . Musimy przemyśleć parę spraw a potem podejmować decyzje i wybrać wzór który będzie się nam podobać latami . Inni nie maja takich problemow chcą i robią , ale dużo ludzi po prostu się boi . Ja do nich należę , ale myślę ze w przyszłości znajdę odwagę . Dzisiaj pokaże wam kilka wzorów które przypadły mi do gustu . A że jestem chora i nie mam aparatu to będę was męczyć tego typu postami ;) Piszcie w komentarzach czy wam się podoba .
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za dodawane komentarze to wiele dla mnie znaczy :*