piątek, 20 grudnia 2013

Sukienki sylwestrowe

Hej! Nie wiem jak Wy ,ale ja już mam dość tych wszystkich przygotowywań do świąt. Ta bieganina , sprzątanie , zakupy . Tragedia ...

Mówiłam w poprzednim poście , że umieszczę kilka propozycji na stylizacje sylwestrowe . I o to są :) Jest bardzo wielki wybór , bo siedziałam nad tym bardzo, bardzo długo . Znalazłam wiele perełek , które mogą  pomóc nie tylko na sylwestra, ale również na zbliżający się czas studniówek . Jeżeli Wam się spodoba to macie bezpośrednie linki na strony , na których znajdziecie sukienki .


Propozycje od SHEINSIDE


Propozycje od ROMWE

Propozycje od NEWLOOK




1 komentarz:

  1. super pomysly. Jesli chcesz to zobacz moja sukienke na Sylwestra.
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za dodawane komentarze to wiele dla mnie znaczy :*