poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Mobilne Studio Urody




Hej! Dziś post o Mobilnym Studiu Urody . Pewnego dnia zauważyłam ogłoszenie na fecebook'u , że potrzeba jakieś buźki w celach wizażowo fotograficznych . Zgłosiłam się i zaraz otrzymałam wiadomość ,aby się tam zgłosić . Mobilne Studio Urody jest prowadzone przez bardzo miłą Annę Brzezińską i znajduję się na ulicy Piłsudskiego obok Marilynhairstudio. Mimo trudnych warunków pracy ( gdyż moje  prawe oko łzawiło jak oszalałe) udało jej się stworzyć piękny makijaż . Bardzo polecam!
Tutaj fanpage:
https://www.facebook.com/pages/Mobilne-Studio-Urody/295292433848948?fref=ts







2 komentarze:

  1. na niektórych zdjęciach nie wyglądasz jak Ty.!
    Zazdro tej sesji! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Świetny makijaż oczu. Idealnie pasuje do Twojej bluzy ;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za dodawane komentarze to wiele dla mnie znaczy :*